sobota, grudnia 12, 2015

Must have mojej torebki

To co zawsze mam w torebce to: telefon, portfel, notatnik, napój, jakaś przekąska i kosmetyczka - a co w niej się znajduje zobaczcie sami.


Kosmetyczka niewielka - nie znajduje się w niej dużo kosmetyków, bo po co? Mam tylko niezbędniki. 1. Żel antybakteryjny do rąk - zawsze przydatny, jeśli jeździmy w komunikacji miejskiej itp., a nie mamy zawsze dostępu do wody i mydła. 2. Pomadka do ust - mam ją w każdej kurtce, torebce czy kosmetyczce, ostatnio usta mam bardzo suche, więc nie wyobrażam sobie bez niej życia. 3. Bibułki matujące - twarz czasem świeci mi się jak bombka. Jeśli chcę nałożyć drugą warstwę pudru, stosuję bibułki, aby zebrać sebum (średnio polecam te z Wibo). 4. Puder - jeśli wychodzę poza dom na kilka lub kilkanaście godzin to niezbędni w makijażu, zawsze jest co poprawiać. 5. Korektor - makijaż nie zawsze wytrzymuje tyle ile byśmy chciały (niestety), dlatego warto mieć przy sobie korektor i co nieco ukryć.

Co nosicie w swoich kosmetyczkach? 

Buziaki

6 komentarzy:

  1. ja uwielbiam ten żel antybakteryjny :)
    co powiesz na wspólna obserwację ? jeśli tak to zacznij i daj znać Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pomadka zawsze musi być ;) Reszta niekoniecznie, bo nie poprawiam makijażu w ciągu dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej nie noszę ze sobą kosmetyków. Jeśli wychodzę na dłużej (np. na uczelnię) to żel antybakteryjny i ewentualnie pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niezbędne przedmioty w torebce - jest ich wiele :D, telefon, klucze do mieszkania, słuchawki do komórki, chusteczki higieniczne, nawilżające, błyszczyk i pomadka (zwykle z 3), lusterko, długopisy, kalkulator......w sumie na początku października miałam taki wpis na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie nosze w torebce kosmetyczki... może dlatego, że zawsze mam małą torebkę :) A z kosmetyków zazwyczaj tylko potrzebuję pomadkę ochronną i chusteczki nawilżane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś ten korektor, całkiem fajny :) A ta pomadka jest świetna, po za tym bardzo ładnie pachnie ! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger