poniedziałek, listopada 02, 2015

Ulubieńcy | Październik

Czas na podsumowanie miesiąca. Zacznijmy od kosmetycznej strony...

1. K O S M E T Y K I 


Miesiąc temu zaczęłam nową kurację w walce z trądzikiem (o tym napiszę niebawem). Dlatego zmieniłam produkty do pielęgnacji mojej twarzy. 
Krem Ducray Keracnyl Repair poleciła mi dermatolog i jestem z niego bardzo zadowolona. Głęboko nawilża i nie podrażnia, jest bezzapachowy. 
ok. 30-60 zł/ sklepy internetowe (taniej), gabinety dermatologiczne


Zapachem, który najczęściej nosiłam w ostatnich miesiącach to Moment de Bonheur Yves Rocher. Jest to ładny, świeży zapach. Czuć nutę różaną. [Nuta głowy: zielona, świeża Nuta serca: kwiatowa, z różą stulistną z Grasse, najwspanialszą z róż, w roli głównej Nuta głębi: drzewna - paczula, cedr]. Niestety nie utrzymuje się cały dzień. 
ok. 120 zł

 Ostatnim ulubieńcem jest szczotka Tangle Teezer. Przed TT używałam zwykłego grzebienia, jednak wtedy nie obyło się bez odżywki. Obecnie nie stosuję odżywki (szampon, który używam) i nie jest problemem dla mnie ich rozczesanie. Świetny zakup :) 
ok. 35 zł

2. K S I Ą Ż K I 


Pułapka uczuć - książka o miłości, połączona z innymi wątkami. Ciekawa historia, bardzo wciąga :)
Córki łamią zasady - książka o córkach bogatych rodziców. Też ciekawa historia. 
Obie książki byłyby dobrym pomysłem na prezent dla koleżanki czy też siostry. :)

3. Y O U T U B E 

Arcydzieło!

4. F I L M 
Film zrealizowany na podstawie bestsellerowej książki. Mikael Blomkvist, znany dziennikarz oskarżony o zniesławienie, otrzymuje nietypowe zlecenie od właściciela koncernu przemysłowego, Henrika Vangera. Ma zbadać sprawę tajemniczego zaginięcia 16-letniej Harriet Vanger, które miało miejsce w latach 60-tych. Blomkvist nie wie, że każdy jego krok jest śledzony przez niezwykle inteligentną hakerkę, Lisbeth Salander, która wykonuje to na prośbę Vangera. Śledztwo z czasem zaczyna odkrywać krwawą i niebezpieczną historię rodziny Vanger
* * * * * 
P O D S U M O W A N I E    M I E S I Ą C A
* * * * * 
Najchętniej czytane w tym miesiącu: 

Jacy są Wasi ulubieńcy w tym miesiącu? 

Buziaki

5 komentarzy:

  1. Książki mnie zaciekawiły, a filmik pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam Tangle Teezer, krem mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam podróbkę TT do skrzypovity chyba była i jest to rewelacyjna szczotka. Włosy się tak dobrze rozczesywały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. TT mnie ciągle kusi. Od jakiegoś czasu mam do niej stacjonarny dostęp, więc pewnie kiedyś w końcu ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger