poniedziałek, listopada 30, 2015

D E N K O ► Isana, Avon, Lovely, Garnier, BeBeauty, Mixa, YR, Maybelline



1/ Zmywacz do paznokci, Isana - zielony, najlepszy, polecam!
ok. 7 zł

2/ Lakier, Avon - świetna jakość, długo się utrzymują i nie gęstnieją szybko. Nie wiem czy te są jeszcze w sprzedaży.
ok. 12 zł

3/ Lakier, Lovely Nude Nail - super nudziak, na pewno wrócę jeszcze do tej serii. :)
ok. 7 zł


4/ Płyn micelarny, Garnier 3w1 - wersja zielona gorsza od różowej. Nie spisała się do mojej skóry twarzy, oddałam mamie.
ok. 15 zł

5/ Micelarny żel nawilżający, BeBeauty - fajny produkt, dobrze domywał skórę, nie podrażniał. Jest w każdym projekcie denko. ;)
ok. 5 zł

6/ Płyn micelarny, Mixa - najlepszy płyn do demakijażu jak dla mnie. Łagodny, nie podrażnia, dobrze zmywa makijaż. Z radością do niego wracam. :)
ok. 12 zł

7/ Krem nawilżający, YR Hydra Vegetal - całkiem dobry produkt na noc, pod makijaż się nie sprawdza. Niedługo pojawi się pościak na jego temat.
ok. 30 zł


8/ Maskara Maybelline The Colossal Go Extreme Volum' - straszny tusz, nie polecam i więcej nie kupie. Ciągle miał oblepioną szczoteczkę, wszystkie grudy przechodziły na rzęsy i efekt - fatalny na maksa.
ok. 30 zł

9/ Maskara Maybelline Illegal Length - używałam go przez 3-4 miesiące i nadal był mokry, ciągle można było się nim malować. Super tusz na dzień. Rzęsy ładnie rozczesane, wydłużone, lekko uniesione.
ok. 20 zł

Coś Was zainteresowało? Coś miałyście? Co Wy zużyłyście ostatnio?

Buziaki

7 komentarzy:

  1. Lubię też ten żel z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zmywacz z Isany to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tusz Maybelline Illegal Length i miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nic z tych produktów, jedynie ten płyn z Garniera 3w1 ale też w tej wersji różowej :) myślałam o zakupie zielonej ale zostane nadal przy różowej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger