czwartek, grudnia 13, 2012

Radical - odżywka wzmacniająco - regenerująca



Odżywka Radical zawiera wysoko skoncentrowane i wzbogacone substancje biologicznie czynne, pielęgnujące i odżywcze. Ekstrakt ze skrzypu polnego zapobiega powstawaniu łojotoku i wypadaniu włosów. Sole mineralne, magnez, witamina C 
i flawonoidy absorbując niepożądane wolne rodniki wzmacniają włosy. Prowitamina B5, wykazująca pod względem chemicznym i fizycznym pokrewieństwo z keratyną włosów, dzięki małej budowie cząsteczkowej, dociera aż do skóry właściwej i do korzeni włosów, odżywia je i wzmacnia. Aktywność prowitaminy B5 wspomagana jest szwajcarskim fitantriolem.
Odżywka ta, systematycznie stosowana - po każdym myciu włosów przez minimum trzy tygodnie, następnie, w celu podtrzymania rezultatów, dwa razy w tygodniu - zapobiega wypadaniu włosów, rozdwajaniu się końcówek, odżywia je i wzmacnia, nadaje włosom puszystość i witalność.

Skład: aqua, alcohol denat, PG 40 hydrogenated castor oil, panthenol, citric acid, methylchloroisothiazolinone (and) methylisothiazolinone, herba equiseti arvenseb extracy, phytantriol

Używam jej od 12.11 i mam jeszcze połowę buteleczki, teraz zaczęła moja mama, ja w poniedziałek użyję jej po raz ostatni i zrobię sobie przerwę, bo będzie już 4 tygodnie.

Opakowanie: zwykła, szklana buteleczka, zamykana na zakrętkę, moja jest chyba zepsuta, bo nie chce się dokręcić, ale to nie problem, może każda tak ma? Pod zakrętką jest mała dziurka, przez którą wylewa się produkt, jest ona odpowiednia, wystarczy kilka potrząśnięć, aby wylała się odpowiednia ilość produktu. Dla mnie taki dozownik nie jest problem. ;-)

Produkt: jest żółty, ziołowy płyn. Nawet ładnie pachnie (jak to zioła). Używam go już przez miesiąc, co 2 dzień po każdym umyciu włosów. Czy są efekty? Są, naprawdę, choć jeszcze widoczne są wypadające włosy to nie jest ich tak dużo, jak było przed stosowaniem tej odżywki. Wiem, że wyszły szampon z tej serii i chyba się skuszę i będę stosować naprzemiennie. W dodatku włosy po tym kosmetyku są błyszczące, lekkie, miękkie w dotyku, ożywione i co ważne NIE ELEKTRYZUJĄ SIĘ! Ja mam długie włosy i zimą elektryzowanie było na porządku dziennym, teraz tego nie ma! Bardzo się z tego cieszę. Na opakowaniu jest napisane, aby używać kosmetyk co najmniej 3 tygodnie.
Cena: 11 zł

ocena:                              4+/6

Polecam. 



Buziaki

12 komentarzy:

  1. miałam mgiełkę i byłam całkiem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje włosy też się strasznie elektryzują ;x nie używałam nigdy tej odżywki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę nad tym pomyśleć. Mam problem z wypadaniem włosów a 11 zł to nie jest żaden majątek.

    OdpowiedzUsuń
  4. już wiem w co muszę zainwestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam.
    panijulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy go nie używałam, ale zastanawiam się nad którymś produktem z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam z tej serii mgiełkę do włosów, bardzo lubię jej zapach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga – mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów czy followersów na instagramie. Na każdy komentarz odpowiadam pod nim.
Buziaki!

Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli nie - jest to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na moim blogu - zapytaj!

Copyright © 2016 ZMIENIONY RYTM , Blogger